Páginas

miércoles, 25 de julio de 2012

Languages/Idiomas




Since I was little I've been clear about what will focus in the future. I love languages, and I don't want to stop learning new ones for all my life. At the moment, I study English, although I'm starting to study Japanese too because my sister teaches it to me. 

Desde que era pequeña he sabido lo que haría en el futuro. Me encantan los idiomas, y no quiero parar de aprender nuevos durante toda mi vida. Por el momento, estudio inglés, aunque estoy empezando a estudiar japonés también porque mi hermana me lo enseña.


English is my favourite subject and also my favourite language. I've been studying it since I was 3 years old, I often read English books and watch VO movies. 

Inglés es mi asignatura e idioma favorito. Lo he estudiado desde que tenía 3 años, a menudo leo libros en inglés y películas en versión original.


Japanese is language I've studied harder. It has two syllabaries and you've to learn all the steps to enter each character. There are hiragana and katakana.

Japonés es el idioma más difícil que he estudiado. Consta de dos silabarios y debes aprender todos los pasos para escribir cada carácter. Son hiragana y katakana. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario